مقاله های خودرو

علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر

علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر

علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر

برخی مشریان عزیز از ما میپرسند که چرا واشر سرسیلندر زود زود میسوزد . با توجه به افزایش قیمت چشمگیر خدماتی همچون تعویض واشر سرسیلندر از تراشکاری سرسیلندر گرفته تا هزینه های تعویض  و تعمیر ، این روزها اگر برای مثال یک خودرو پژو ۴۰۵ شما با این نقص فنی مواجه شود دست کم باید ۲ تا ۴ میلیون هزینه کنید ( در سال ۹۹ در صورتی که میللنگ و شاتون ها آسیبی ندیده باشد  ) و معضل واقعی زمانی شروع میشود که واشر سرسیلندر دوباره پس از تعویض با  سوختن مواجه شود  که در این بین ممکن است مجبور شوید سیلندر ماشین را کاملا تعویض نمایید . کوییک سرویس وحید در خدمات مکانیکی سیار  و تعویض سرسیلندر در محل به شما چند نکته مهم درباره علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر بازگو میکند تا در مراقبت و نگهداری از خودرو خود بتوانید بهتر عمل کنید  و با هزینه های سرسام آور مواجه نشوید . همراه ما باشید با  دلیل سوختن متوالی واشر سرسیلندر

خدمات سیار کوییک سرویس وحید

علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر

دلیل این مشکل از زبان مکانیک سیار

چنانچه بعد از کف تراشی سرسیلندر و تعویض واشر سرسیلندر بعد مدت کوتاهی
واشر سر سیلندر مجدد بسوزه و علائم خرابی واشر سرسیلندر پدیدار بشه،ایراد از سوختگی بوشهای پیستون و نشست بوش ها داخل بلوکه سیلندره.
حالا چطور بفهمیم که بوشها دچار مشکل شده؟>>>کافیه با یه خط کش صافی و یه فیلر پنج صدم میلی متر از ارتفاع سطح بوش ها و سطح بلوکه سیلندر اندازه گیری کنیم.هم در امتداد طول بلوکه و هم در امتداد عرض بلوکه سیلندر.
توجه داشته باشن که وقتی خطکش روی بوشها قرار میگیرد،سطح بوش ها باید پنج صدم میلی متر از سطح بلوکه سیلندر بالا تر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *