
علت لرزش کلاچ کوییک در ترافیک
خودروهای کوییک و ساینا با افزایش قدرت موتور نسبت به خانواده پراید و تیبا جهت شتابگیری بیشتر و انتقال قدرت بالاتر از موتور به گیربکس سایز فلایویل و دیسک و صفحه را از ۱۸۰ میلیمتر پرایدی و ۲۰۰ میلیتر تیبا
به ۲۱۵ میلی متر در دو خودرو فوق افزایش داده است . یعنی در حد خودرو ریو که ۱۶ سوپاپ بوده و نزدیک به ۹۰ اسب بخار قدرت دارد. اما شافت ورودی به گیربکس در کوییک و ساینا همچنان همان شافت پراید میباشد. این عدم توازن بین قطر دیسک و صفحه و قطر شافت ورودی در هنگام ترافیک و داغ شدن فنرهای خورشیدی پشت دیسک باعث سُر خوردن صفحه،ما بین فلایویل و دیسک میشود. همین امر لرزش شدیدی به چرخها و در نتیجه به کابین وارد میکند.
حل مشکل لرزش کلاچ کوییک
نگران نباشید
این ایراد ذاتی در دو خودرو فوق بدست کوییک سرویس وحید رفع میشود. ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
ما از کیت کلاچ تقویتی و صد در صد بدون لرزش استفاده میکنیم.
دمتون گرم
ماشینم بینهایت عالی شد.
سلام هزینش چقدره برای حل مشکل لرزش دیسک و صفحه کوییک؟
سلام
توی تبریز هم نمایندگی دارید