متفرقه

علت کشیده شدن ماشین به یک سمت

علت کشیده شدن ماشین به یک سمت
علت کشیده شدن ماشین به یک سمت

علت کشیده شدن ماشین به یک سمت

این روز ها همه خانواده ها یا برخی اشخاص حد اقل یک خودرو دارند برای بسیاری از افراد خودرو بخش جدایی نا پذیر از زندگی محسوب شده و بدون آن کسب و کارشان معنایی ندارد دلیل بسیاری وجود دارد که باید به خوبی از خودروی خود مراقبت نمایید ؛ مراقبت از خودرو موجب می شود تا راندمان خودرو افزایش پیدا نموده و همه اجزای آن به خوبی و بهترین شکل کار کنند ؛ اما با این حال مانند هر ابزار دیگری اتومبیل نیز ممکن است بنا به دلایلی اعم از کارکرد طولانی , بی توجهی و.. دچار مشکلاتی شود یکی از رایج ترین مشکلات خودرو که سوالات کاربران از ما هم می باشد کشیده شدن خودرو به یک طرف است در صورت مشاهده چنین مشکلی در اتومبیل خود آیا می دانید علت کشیده شدن ماشین به یک سمت چیست ؟ کوییک سرویس وحید با خدمات سیار تعمیر خودرو در محل در خدمت شماست . برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • علت کشیده شدن ماشین به یک سمت چیست ؟
  • علت کشیده شدن خودرو به یک طرف هنگام ترمز گیری
  • علت کشیده شدن خودرو به یک طرف هنگام شتاب گیری
  • اگر خودرو به یک سمت کشیده شد چه کنیم ؟
  • علت کشیده شدن خودرو به سمت راست یا به سمت راننده

تعمیر تخصصی خودرو در محل

علت کشیده شدن ماشین به یک سمت چیست ؟

علت کشیده شدن ماشین به یک سمت چیست و چه چیز موجب این مشکل می شود ؟ باید گفت که در کشیده شدن ماشین به یک سمت دلایل عوامل مختلفی دخیل هستند که از مهم ترین آنها می توان به ساییده شدن آج لاستیک ها , تنظیم نبودن باد لاستیک , تنظیم نبودن فرمان و نیز بالانس نبودن چرخ های جلو اشاره نمود .

دیگر عوامل کشیده شدن خودرو به یک طرف :

 اما کشیده شدن ماشین به یک طرف دلایل دیگری هم دارد مانند آسیب دیدن بلبرینگ چرخ ها , ایجاد مشکل فنی در کمک فنر و فنر خودرو , شسکتن و یا شل شدن سیبک فرمان , اشکال در جلوبندی به دلیل تصادف , ایراد در دیسک ترمز و لنت ترمز , میران نبودن شاسی خودرو ( به دلیل تصادف یا ضربه شدید ) و نیز شکستن یا دمونتاژ شدن بازوی سگدست جلوبندی از دیگر دلایلی هستند که منجر به کشیده شدن خودرو به یک طرف می شوند .

علت کشیده شدن خودرو به یک طرف هنگام ترمز گیری

از دیگر سوالات رایج کاربران این است که علت کشیده شدن ماشین به یک سمت هنگام ترمز گیری چیست ؟ به طور معمول کار تعویض لنت ترمز به صورت یکجا انجام می شود و تمامی لنتها با هم تعویض می شوند گاهی اوقات ممکن است به دلیل بالانس نبودن یا کشیده شدن فرمان ماشین به یک سمت لنت یک طرف خودرو زودتر تمام شود و آن را تعویض نمایید لنت جدید قوی تر از لنت های دیگر هستند ؛ هنگام ترمز گیری لنت جدید زودتر عمل کرده و خودرو به سمت لنت جدید که لاستیک را قفل کرده کشیده خواهد شد برای حل این مشکل بهتر است همه لنت ها را با هم تعویض نمایید .

سایر دلایل کشیده شدن خودروبه یک طرف هنگام ترمز گیری خراب شدن پمپ اصلی ترمز , چرب شدن یکی از دیسک ها , خشدار شدن دیسک یا تابیدگی آن است .

تعویض روغنی سیار در تهران

علت کشیده شدن خودرو به یک طرف هنگام شتاب گیری

این موضوع نیز به دلیل تنظیم نبودن چرخ های خودرو می باشد و می توان با تنظیم و بالانس لاستیک این مشکل را حل نمود .همچنین ممکن است این مشکل به دلیل کم بودن باد تایرها یا میزان فرمان باشد که در این حالت هنگامی که سرعت ماشین بیشتر می شود فرمان به سمتی که مشکل دارد کشیده خواهد شد .

اگر خودرو به یک سمت کشیده شد چه کنیم ؟

  • عدم رد شدن از سرعت گیرها با سرعت بالا
  • پرهیز ازتیک آف کشیدن و دور زدن ناگهانی سر پیچ ها

در صورت مشاهده چنین مشکلی باید خودرو را به تعمیرگاه قابل اطمینان بردزیرا این مشکل به مرور زمان بیشتر شده و بر قطعات سیستم ترمز و جلوبندی و تعلیق می رساند .خرید قطعات با کیفیت با برندهای معتبر در جلوگیری از این مشکل تأثیر زیادی دارد اگر به دنبال خرید قطعات با کیفیت هستید حتما به فروشگاه ما مراجعه نمایید .

علت کشیده شدن فرمان خودرو به سمت راست و یا به سمت راننده چیست ؟

علت بالانس نبودن چرخ هاست ؛ در بالانس نبودن چرخ ها لاستیک هنگام چرخش به سمت راست یا چپ منحرف می شود .

امداد باتری  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *