مقاله های خودرو

ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار , تعداد و زمان عرضه ری را به بازار مشخص شد

ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار

ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار , تعداد و زمان عرضه ری را به بازار مشخص شد

یکی از جدید ترین خودروی تولید داخل توسط ایران خودرو , خودرو ری را , است ؛ این اتومبیل با ویژگی های برتر خود برای مصرف کنندگان به یک خودرو جذاب تبدیل شده است , نمونه اولیه آن اوایل تیرماه ۱۴۰۱ رونمایی شد , این کراس اور جدید در واقع نمونه داخلی سازی شده نسل جدید پژو ۲۰۰۸ بوده که روی پلتفرم  IKP1 ( نسخه داخلی سازی پلتفرم PF1 پژو ) طراحی شده است .

مهدی راد منش , معاون تحقیقات , طراحی و تحقیق محصول ایران خودرو اعلام نمود که تا اواخر سال , از مدل ری را حدود ۵۰۰ دستگاه تولید و راهی بازار خواهد شد ؛ این اعلام نشان دهنده تمرکز ایران خودرو بر روی تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا به بازار داخلی دارد .

می توان از جمله ویژگی های ری را , را استفاده از موتور EFVP TC I.V لیتری توربور شارژ در این خودرو بر شمرد که قدرتمندترین موتور تولید داخل شرکت ایران خودرو محسوب می شود ؛ این موتور توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارا می باشد به علاوه این خودرو با نسل جدید گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ( ۶AT ) و اهرم تعویض دنده الکترونیکی مجهز شده  که توانسته تجربه رانندگی با ری را , را لذت بخش وکند .

در خودرو ری را , از سیستم انتقال قدرت شش دنده اتوماتیک استفاده شده که این سیستم ارائه دهنده بهینه ترین مصرف سوخت در این کلاس خودروهاست ؛ هم اکنون موتور و گیربکس این خودرو در مراحل نهایی کالیبراسیون قرار داشته تا برای مصرف کنندگان این خودرو تجربه رانندگی بهینه تر و ایمن تری را فراهم کند .

با ویژگی های که گفته شد خودرو ری را , به عنوان یک انتخاب مناسب در بازار خودروهای تولید داخلی ایران خودرو معرفی می کند که توانسته است نظر مصرف کنندگان را با افزایش توان و بهبود کیفیت ساخت به خود جلب کند .

قیمت ری را

خودرو ری را با ورود به بازار به احتمال زیاد در مقابل رقبایی مانند ام وی ام x22 پرو , ام وی ام x55 پرو , جک s3 , هایما s5 جدید و حتی نمونه های کارکرده پژو ۲۰۰۸ و سانگ یانگ تیوولی قرار خواهد گرفت , اما برای پیش بینی قیمت این خودرو تا زمانی که عرضه رسمی این خودرو اتفاق نیفتاده است نمی توان به طور قطع درباره ارزش خرید آن صحبت کرد .

معنای ری را

ری را نام مازندرانی بوده که در گویش محلی معنای زن را می رساند ؛ این نام به یک افسانه قدیمی میان مردم مازندران اشاره داشته و بانویی است که باعث زیبایی جنگل های مازندران می شود همچنین این کلمه نام  نوعی باران در شمال , نوعی پرنده کوچک و همچنین نام قدیمی شهر بابل می باشد .

مکانیک سیار ماشین های خارجی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *