مقاله های خودرو

ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار , تعداد و زمان عرضه ری را به بازار مشخص شد

ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار
ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار

ماشین ری را ایران خودرو در راه بازار , تعداد و زمان عرضه ری را به بازار مشخص شد

یکی از جدید ترین خودروی تولید داخل توسط ایران خودرو , خودرو ری را , است ؛ این اتومبیل با ویژگی های برتر خود برای مصرف کنندگان به یک خودرو جذاب تبدیل شده است , نمونه اولیه آن اوایل تیرماه ۱۴۰۱ رونمایی شد , این کراس اور جدید در واقع نمونه داخلی سازی شده نسل جدید پژو ۲۰۰۸ بوده که روی پلتفرم  IKP1 ( نسخه داخلی سازی پلتفرم PF1 پژو ) طراحی شده است .

مهدی راد منش , معاون تحقیقات , طراحی و تحقیق محصول ایران خودرو اعلام نمود که تا اواخر سال , از مدل ری را حدود ۵۰۰ دستگاه تولید و راهی بازار خواهد شد ؛ این اعلام نشان دهنده تمرکز ایران خودرو بر روی تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا به بازار داخلی دارد .

می توان از جمله ویژگی های ری را , را استفاده از موتور EFVP TC I.V لیتری توربور شارژ در این خودرو بر شمرد که قدرتمندترین موتور تولید داخل شرکت ایران خودرو محسوب می شود ؛ این موتور توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارا می باشد به علاوه این خودرو با نسل جدید گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ( ۶AT ) و اهرم تعویض دنده الکترونیکی مجهز شده  که توانسته تجربه رانندگی با ری را , را لذت بخش وکند .

در خودرو ری را , از سیستم انتقال قدرت شش دنده اتوماتیک استفاده شده که این سیستم ارائه دهنده بهینه ترین مصرف سوخت در این کلاس خودروهاست ؛ هم اکنون موتور و گیربکس این خودرو در مراحل نهایی کالیبراسیون قرار داشته تا برای مصرف کنندگان این خودرو تجربه رانندگی بهینه تر و ایمن تری را فراهم کند .

با ویژگی های که گفته شد خودرو ری را , به عنوان یک انتخاب مناسب در بازار خودروهای تولید داخلی ایران خودرو معرفی می کند که توانسته است نظر مصرف کنندگان را با افزایش توان و بهبود کیفیت ساخت به خود جلب کند .

قیمت ری را

خودرو ری را با ورود به بازار به احتمال زیاد در مقابل رقبایی مانند ام وی ام x22 پرو , ام وی ام x55 پرو , جک s3 , هایما s5 جدید و حتی نمونه های کارکرده پژو ۲۰۰۸ و سانگ یانگ تیوولی قرار خواهد گرفت , اما برای پیش بینی قیمت این خودرو تا زمانی که عرضه رسمی این خودرو اتفاق نیفتاده است نمی توان به طور قطع درباره ارزش خرید آن صحبت کرد .

معنای ری را

ری را نام مازندرانی بوده که در گویش محلی معنای زن را می رساند ؛ این نام به یک افسانه قدیمی میان مردم مازندران اشاره داشته و بانویی است که باعث زیبایی جنگل های مازندران می شود همچنین این کلمه نام  نوعی باران در شمال , نوعی پرنده کوچک و همچنین نام قدیمی شهر بابل می باشد .

مکانیک سیار ماشین های خارجی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *