متفرقه

بازی Final fantasy xv برای PS4

بازی Final fantasy xv برای PS4
بازی Final fantasy xv برای PS4

بازی Final fantasy xv برای PS4

پیش زمینه ای برای معرفی بازی Final fantasy xv برای PS4

وقتی سالها برای به روی کار آمدن نسخه جدید بازی مورد علاقه خود مینشینیم و همیشه آرزوی این را داریم که اینبار با بهترین نسخه بازی طرف هستیم و  بالاخره بعد از سالها با این همه خدا خدا کردن با نسخه جدید روبرو میشویم پس استودیوی سازنده بازی باید کارش خیلی بهتر از نسخه قبل بازی عرضه شود . خب  پس با بررسی این بازی با ما همراه باشید تا ببینیم این بار با چه محصولی روبرو هستیم .

معرفی بازی Final fantasy xv برای PS4

بازی Final fantasy xv برای PS4 از همان اول بازی با یک کاتسین شروع میشود که شما را به نوعی شوکه خواهد کرد  و انگیزه شما برای ادامه بازی از همان ابتدای بازی بیشتر و بیشتر میشود . همین اتفاق دلیلی میشود که آتش بازی را برای شروعی بینظیر و روند بازی در دل شما کاربران بازی روشن کند . در واقع بازی Final fantasy xv برای PS4 داستان یک شاهزاده ایست که قصد دارد برای آشنایی با دنیای بیرون و شاه شدن خود را به یک ماجراجویی بینظیر و متفاوت با شاهزدگان گذشته تجربه کند و این شروع در بازی شما را هم با یک ماجراجویی جذاب و هم با یک جهان رویای و دیگری روبرو میکند .

شخصیتهای بازی Final fantasy xv برای PS4

شخصتهایی همچون ناکتیس و دوستانش در این بازی از محبوبیت خاصی برای شما برخوردار خواهند بود  . در بازی Final fantasy xv برای PS4 یکی از نکاتی که از جذابیت خاص برخوردار است همین انتخاب کاراکتر ها و اهمیت به همین موضوع است که شاید مدتها بتواند شما را سرگرم کند .

داستان بازی Final fantasy xv برای PS4

در این بازی علاوه بر هیجانات دنیای واقعی شما در هر لحظه باید مراقب این باشید که اتفاقات از دنیای واقعی شما فاصله گرفته و از واقعیت دنیوی شما را به یک سرزمینی میکشاند که قرار است در آن با دوستانتان انقلابی به پا کنید . این بازی از داستان غم انگیزی روایت شده است  . در این بین سیستم مبارزات بازی طوری طراحی شده است که همه چیز مربوط به داستان بازی است و در پی یک انتقام شما را با یکی از شاهزاده پرورترین بازی روبرو میکند . و اما سیستم مبارزات بازی Final fantasy xv برای PS4 از چند نکته جذاب تشکیل شده است . که نه به صورت نوبتی است و نه زمانی برای آنها در نظر گرفته اند . بلکه باید در این بازی از نهایت سرعت و دقت را داشته باشید .

بازی Final fantasy xv برای PS4

گرافیک بازی Final fantasy xv برای PS4

از آنجایی که در بازی Final fantasy xv برای PS4 شما به تنهایی عمل نمیکنید و دوستانتان توسط هوش مصنوعی بازی همراهتان هستند در مورد گرافیک بازی از جلوه ویژه ای بهره برده است . زمانی که شما با موجودات فضایی به جنگ میپردازید مکانیزم بازی به گونه ای طراحی شده است که در ابعاد مختلف بازی میتوانید گرافیک  بازی را حس کنید . در سمت چپ شما یک آیتم وجود دارد که با پر کردن هر کدام از انها در مبارزات میتوانید از یکی از کمبوهای یاران خود در برای خود استفاده کنید و به سرعت خود در بازی بیفزایید .

ویژگیهای سرعت در بازی Final fantasy xv برای PS4

در روند بازی میتوانید در کنار این قدرت ها از مواردی که هر کدام به شما نیروی خاصی میدهد استفاده کنید  . البت برای  به دست آوردن هر کدام از این نیروهای جادویی باید کلی کتک بخورید و تا جایی که توان دارید در بازی سزعتی باشید . در واقع در بازی Final fantasy xv برای PS4 حرف اول را سرعت شما میزند  . خودتان به شخصه میتوانید این مورد را حس کنید . زمانی که دوستانتان در بازی سرعت بالایی دارند خیلی بهتر از شما عمل میکنند اما برای کمک به آنها باید شما نیز بسیار سرعتی و در عی حال دقت عمل داشته باشید .

بازی Final fantasy xv برای PS4

ویژگیهای بازی Final fantasy xv برای PS4

این بازی رمز آلود نیست  .بسیار مکانیزم روشنی دارد  و در عین حال از حالتهای مصنوعی و فیزیک کیفیت پایینی استفاده ای نشده است . بازی Final fantasy xv برای PS4 ازجمله بازیهاییست که در آن میتوانید جنگ با موجودات افسانه ای را در یک قالب و فریم خاصی تجربه کنید . از جمله ملودیهای این بازی نیز جلوه خاصی دارد  . ظاهرا این روزها استودیوهای سازنده بازی برای پروژه های بازی یک تیم موسیقی هم استخدام میکنند . چرا که مثلا در همین بازی Final fantasy xv برای PS4 یک گونه ای از ملودیها را شاهد خواهد بود .

ملودی در بازی Final fantasy xv برای PS4

به قدری این ملودیها زیباست که داستان شاهزاده را به تنهایی روایت میکند و شما را در هر لحظه بیشتر به سمت بازی جذب میکند . در قسمت باستفاید ها و مینی باستفایدها زمانی که شما به نوعی با کاراکتر اصلی اهریمنان و یا همان غول بازی مواجه میشوید بازی از هر بعد بسیار زیبا جلوه میکند و استقاده از قدرت های ماوراطبیعی شما ثانیه به ثانیه این بازی را خارق العاده تر میکند . پس برای یک بار دیگر شما را با یکی از جدیدترین و مهیج ترین بازیهای ماجراجویانه به عنوان بازی Final fantasy xv برای PS4 تنهای میگذاریم  .این بازی حتی برای ۱۰ دقیقه هم تجربه کنید چرا که هیجان در این بازی از همان ثانیه اول رخ میدهد .

امیدواریم از بازی Final fantasy xv برای PS4 لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *