اخبار

اعمال قانون ۲ میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی

اعمال قانون 2 میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی

اعمال قانون ۲ میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در شش ماه نخست سال جاری برای برخی خودروها به علت نداشتن معاینه فنی ۲ میلیون قبض جریمه صادر شده است .

معاون عملیات پلیس راهور تهران طی گفت و گویی که با خبرنگار خبرگزاری مهر داشت عنوان کرد : دوربین هایی که در سطح پایتخت قرار دارند خودروهایی که معاینه فنی ندارند را به شکل مکانیزه اعمال قانون می کند , در شش ماه نخست سال جاری آمار برخورد با این تخلفات نزدیک به دو میلیون خودرو بوده است .

سرهنگ رازقی در ادامه افزود : پلیس راهور تهران بحث نداشتن معاینه فنی و برخورد با خودروهای دودزا را با جدیت دنبال کرده و تیم های پلیس راهور پایتخت پس از مشاهده خودروهای دودزا در سطح شهر در اسرع وقت آن را متوقف کرده و به تعمیرگاه اعزام و به آن پلاک تعمیری می دهیم تا نقص اتومبیل خود را رفع نماید , پس از بازگرداندن خودرو وی , کارشناسان راهور خودرو را بازدید و در صورتی که نقص خودرو رفع شده باشد به راننده پلاک اصلی تحویل داده خواهد شد .

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت خاطر نشان کرد : پلیس راهنمایی و رانندگی با همه توان خود نسبت به برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و نیز خودروی دودزا در طول سال اقدام می کند که امروز در طول هفته نسبت به این موضوع  به شکل خاص و ویژه خواهد پرداخت .

تعویض  سیار باتری با امداد باتری وحید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *