اخبار

تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه ارزان در هفته فراجا

تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه ارزان در هفته فراجا
تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه ارزان در هفته فراجا

تعویض اینترنتی پلاک خودرو و صدور گواهینامه ارزان در هفته فراجا

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا علاوه بر اعلام کردن برنامه های هفته فراجا , خبر از صدور گواهینامه برای رانندگان موتور سیکلت و امکان تعویض اینترنتی پلاک خودرو داد .

بر اساس گزارش بازار سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا , در نشست تشریح برنامه های هفته فراجاعنوان کرد : شعار هفته سال جاری « شهروند قانون مدار؛ پلیس خدمتگذار » تعیین و برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است به علاوه برنامه های هفته فراجا از پانزدهم مهر ماه روز شنبه با صبحگاه مشترک نیروهای فراجاه شروع می شود .

وی تصریح کرد : به مناسبت این روزها خدماتی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش دو ساعته مراکز تعویض پلاک وسایل نقلیه و مقرر شدن ساعت کاری این مراکز از ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر اشاره کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا ادامه داد : از دیگر خدمات در نظر گرفته شده در هفته فراجا , مهیا شدن امکان تعویض اینترنتی پلاک وسایل نقلیه می باشد و اینکه مشکلات نرم افزار « پلیس من » هم بر طرف شده و در خدمت مردم قرار گرفته شده است .

سردار منتظر المهدی خاطرنشان کرد : پس از هفته فراجا , لغو توقیف خودروها علاوه بر مراجعه حضوری و مراجعه به پلیس +۱۰ به شکل سیستمی صورت می گیرد .

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به تردد بیش از ۱۲ میلیون موتور سیکلت در ادامه افزود : ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار راکب این وسایل نقلیه گواهینامه ندارند و هنگام بروز حادثه برای خود و دیگران ایجاد خطر می کنند , در همین راستا گواهینامه آسان و ارزان را راه اندازی کردیم و تمام مراحل یک روزه با قیمت بسیار مناسب انجام می شود و تنها راکب باید مالک باشد و یا موتور سیکلت به نام والدین وی باشد .

منتظرالمهدی در هفته فراجا از بخشش ۵۰ درصدی جرائم معوقه رانندگی برای انواع وسایل نقلیه خبر داد .

خدمات مکانیک سیار در تهران بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *